PAWko
    Domov
    Kategórie
    Košík
    Obľúbené
    Profil

    REKLAMAČNÝ PORIADOK

    Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a spôsob reklamácie tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu pawko.sk, ktorý prevádzkuje:

    Andrea Hricová – PAWKO

    Volgogradská 4788/38, 08001 Prešov

    IČO: 56684614

    📧 info@pawko.sk

    1. Zodpovednosť za vady

    Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim.

    Zodpovednosť sa vzťahuje aj na vady, ktoré sa prejavia počas záručnej doby (24 mesiacov), ak nejde o opotrebenie spôsobené obvyklým používaním alebo nesprávnym zaobchádzaním.

    2. Uplatnenie reklamácie

    Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu písomne e-mailom na info@pawko.sk alebo poštou na adresu sídla.

    Reklamovaný tovar je potrebné doručiť spolu s popisom vady a dokladom o kúpe (napr. faktúra, potvrdenie objednávky).

    3. Spôsob vybavenia reklamácie

    Predávajúci vybaví reklamáciu najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia.

    Kupujúci má podľa povahy vady právo na:

    - bezplatné odstránenie vady,

    - výmenu tovaru,

    - primeranú zľavu z ceny,

    - odstúpenie od zmluvy (pri podstatnej vade).

    4. Záručná doba

    Štandardná záručná doba je 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

    Pri použitom tovare môže byť záručná doba primerane skrátená, o čom je kupujúci vopred informovaný.

    5. Náklady a doprava

    Náklady na dopravu reklamovaného tovaru predávajúcemu znáša kupujúci.

    V prípade oprávnenej reklamácie predávajúci vráti náklady spojené s odoslaním.

    6. Odmietnutie reklamácie

    Reklamácia môže byť odmietnutá, ak:

    - bol tovar mechanicky poškodený po prevzatí,

    - došlo k nesprávnemu používaniu alebo údržbe,

    - reklamácia bola uplatnená po uplynutí záručnej doby.

    Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť dňa: 2025-05-03